Cizmele western au un nou protector în Beyoncé, vânzările acestor produse de referinţă pentru moda country crescând cu peste 20% la o săptămână după lansarea albumului ”Cowboy Carter” al superstarului muzicii, potrivit companiei de comportament de consum Circana, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Acest lucru poate fi o veste bună pentru companiile care produc încălţămintea emblematică, precum şi pentru alte articole care se potrivesc esteticii Vestului Sălbatic.

”Cowboy Carter”, care a apărut la sfârşitul lunii trecute, a marcat incursiunea cântăreţei în genul country.

Chiar înainte de lansarea albumului complet, Circana a raportat creşteri notabile ale vânzărilor de pentru acest stil de încălţăminte, după lansarea single-urilor ”Texas Hold’Em” şi ”16 Carriages”.

Cel mai recent proiect al câştigătoarei de 32 de ori a premiilor Grammy se adaugă la o atmosferă de sprijin cultural pentru stilurile inspirate de diligenţă.

Louis Vuitton a dezvăluit o linie western în timpul Săptămânii Modei de la Paris, la începutul acestui an, prezentând de la pălării de cowboy la cravate bolo.

Acest aspect a atras atenţia şi în cadrul turneului Eras, în curs de desfăşurare, deoarece unii participanţi aleg să adopte stilul zilelor pre-pop ale lui Taylor Swift ca cântăreaţă country.

Retailerii şi adepţii din industrie au luat deja notă de tendinţă. Albumul de top al lui Beyoncé poate oferi o creştere a vânzărilor şi poate ajuta la atragerea femeilor la Boot Barn, a spus analistul Williams Sam Poser.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.